torsdag 29 september 2011

3/10 speciell dag! :D

Nää jag skoja lite, men jag fyller år på måndag! ( Grattis till mej (a )
Men idag är det fredag oh jag ska till stan och fika med pappa.
Nu är jag hos min mamma för igår :
Igår så åkte jag till min mamma (är hos pappa egentligen) för jag hade tråkigt. Sen ringer pappa och säger att han måste skjutsa upp min låtsas mamma till akuten för att hon har ont någonstans(hon har ont överallt) och hon har varit inne på akuten en gång tidigare och då skulle hon ringa om detta hände då.
Sen ringde pappa igen efter någon timme/timmar och sa att han kommer inte komma hem innan 22.00 bara för de va sån kö. Så då har jag sovit hos mamma inatt :) Fatta att jag inte fatta vart jag var när jag vakna eller? Jag trodde ju att jag vart hos min pappa och min säng står ju olika i rummet hos mamma och pappa. Ååå herregud!
Så efter skolan hämtar pappa mej och firar mejj lite med en fika och lite paket :)
Är överlycklig för jag vet(egentligen ska jag inte veta) men jag ska få en ziperall!! ;D En bubbelgumsrosa mee mitt namn på vänster fickan =)
Nä nu får jag dra med till skolan. Puss, XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar