söndag 23 oktober 2011

Hej!

Typ precis kommit hem från att ha shoppat med Madde i Skövde :) Igår så sov Olivia hos mej, vi skulle sova i källarn men vi såg typ nått kryp eller nått på vår gardin(eller om det var på fönstret utanför) så vi gick upp och la oss i vardags rummet för jag delar ju rum med min syster xD Så aa, flumm igår gumman<3333 Spelade in en video på haul från i fredags då jag, Olivia och Felicia va i Skövde och en haul från när jag och Madde shoppa idag, men de gick inte att föra över dem till datan, men kan skriva de jag köpte:
 
Från i fredags med Olivia och Felicia:
Hårband(svart, vitt,rosa/beige) 29kr- Glitter
Surprise-påse 49kr - Glitter
Got 2 Be-Dry shampoo 65kr(Rea) - Kicks  
Scandinavia formula-Glans droppar 80kr - Kicks
Stövlar(svarta) 499kr - DinSko  

Från idag med Madde:  
Nivea-Black and white deodorant 29kr(Rea) - Kicks
Chocolate mud mask 20kr - Kicks  
Formula 10.0.6-Orange mud mask 20kr - Kicks
Strawberry Moisturising mask 20kr - Kicks
Concealer pensel 10kr(Rea) - H&M  
Garnier-Complete Clensing milk 59kr - H&M  
Garnier-24hr nourishing day creme 59kr - H&M  
Sunsilk-Co-creations hårinpackning 49kr - H&M
(Jag slet för att göra denna listan)
Sen efter vi va på Elins esplanad så stack jag och Madde till McDonald´s och käka Mcflurry, så varsegod Madde för den. Madde har bara 60 kr och leva på denna veckan xd Så då va jag lite snäll och bjöd :) XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar