onsdag 19 oktober 2011

iiii!

Nu hatar jag inte min matte lärare längre!!
Vi har ju honom i No också och på No:n så sa jag såhär: kan du inte gå igenom lika bra på matten som du gör i No? Han svarade inte riktigt på den frågan. Men nu i eftermiddags då vi hade matte så i början gick han igenom ganska bra grejer och veta, sen när jag sa att jag inte fattade hur jag skulle göra gick han fram och ritade upp det på tavlan och idag sa han för första gången: Va bra du var idag Emelie :)
Och efter varje kapitel i matte så gör vi ju en diagnos, alltså en repetition av kapitlet och gissa .... JAG FICK ALLA RÄTT ;D
Så tack mamma för att du gick igenom lite matte igår :)
Jaja, nog om skolan xD Precis kommit hem, chill dag i skolan. Spanska provet var lätt så jag hoppas att jag får alla rätt .... juste, inget mer prat om skolan , hehe :)
Sen på fredag har vi ... det var om skolan så vi skiter i vad jag skulle säga. Hihi!
Så idag blir det bara att chilla hemma, skulle nog va barnvakt åt min lillebror Theo idag, sen skulle jag få min månadspeng som jag inte fått än.Jaja, nu har jag skrivit ALLT för mycket!!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar