onsdag 12 oktober 2011

No!

Just nu sitter jag och tjötar med nathalie i No salen :) Vi håller på med ekologi grejjsimojjs och vi va klara så nu har vi frisurfning i typ en 40 minuter (y) Sen har vi mat, sen typ engelska eller nått :/ Har inte övat så jättemycket på läxa *Emmeh är smart* Kommer nog inte blogga jättemycket när jag kommer hem för jag har Spanska läxa som jag inte gjort ett skit på, sen har jag ett papper med fram-och-baksida om "allemansrätten" på som vi ska ha prov på i Idrott, Emmeh ÄLSKAR idrott, NOOOT! Men jag kanske hinner slänga in fina bilder jag och Olivia tog i måndags :) Kanske nått videoinlägg eller nått sånt :P Redigerade lite videos igår och kände att jag måste göra mer videos som jag kan redigera för de är jättekul att redigera videos tycker jag :)  XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar