tisdag 18 oktober 2011

Plugga!

Tjooo!
Precis kommit hem från skolan och nu väntar plugg -.-'
Men det var ju så PINSAMT när jag cykla hem från skolan xD
Jag cyklade i regnet och sen kör en bil förbi mej som skvätter vatten på mej för den körde ju liksom i en vattenpöl. Och jag öppnade min mun för att jag blev förvånad att jag blivit nerskvätt, men det var ju inget som jag blev arg på liksom. Men hon som körde bilen hade antagligen sett minen på mej så hon stannade och vevade ner rutan och ba: Gick det bra? Förlåt att jag skvätte på dej. Jag ba: Nejdå det är lugnt.
Gud va pinsamt om hon sett min min xD
Jaja, nu ska jag gå upp och plugga matte och spanska. Juste, jag är JÄVLIGT trött på att vår matte lärare pratar "skit" om mej när han och jag pratar. Fuck you!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar